http://zdiz.suwalki.pl/zglos-awarie/

Awarie w zakresie

a. ubytków  w nawierzchni jezdni lub chodnika
b. awarii sygnalizacji świetlnej
c. awarii oświetlenia ulicznego
d. nieprawidłowego  lub braku oznakowania miejsca robót
e. innych nieprawidłowości w pasie drogowym
można też zgłaszać bezpośrednio do Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach

Konsultacje społeczne w sprawie ławek

Prezydent Miasta Suwałk ogłosił konsultacje społeczne w celu uzyskania opinii mieszkańców Miasta Suwałk na temat planowanego rozmieszczenia ławek na terenie miasta (zarządzenie poniżej).
 
Konsultacje potrwają w dniach 13-27 listopada br.
 
Będą one prowadzone 2 formach:

  • on-line poprzez platformę NaprawmyTo.pl (dostępny będzie tam konkretny znacznik dotyczący propozycji na miejsce do ustawienia ławeczki. Będzie można zaznaczyć dokładną lokalizację na mapie. (poniżej zdjęcie ze strony) Link: https://naprawmyto.pl/suwalki
  • W formie tradycyjnego formularza konsultacyjnego, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia. Wypełniony formularz należy przesłać na adres e-mail: [email protected] albo przesłać lub dostarczyć na adres: Urząd Miejski w Suwałkach ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki. Formularz został też dołączony do wydania DwuTygodnika Suwalskiego z dnia 9 listopada br.

 
Mapa dot. obecnego rozmieszczenia ławek i miejsc do siedzenia do poglądu i pobrania tutaj: Mapa obecnego rozmieszczenia ławek
 
Obecna Liczba obiektów na terenach urządzonych (ZDiZ, OSiR, SOK) wynosi 638 zaś łączna liczba miejsc do siedzenia (całe miasto) 883.
 
Po zebraniu i opracowaniu wniosków z konsultacji społecznych informacja zostanie przekazana Radzie Miejskiej w Suwałkach.

Zarządzenie prezydenta w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczących ustawienia ławek na terenie Miasta Suwałk

Na postawie: um.suwalki.pl